Декада молодих вчителів "Шлях до майстерності"

13.03.2017 12:07

    З метою якісного забезпечення самоосвіти та зорієнтування в навчально-виховному процесі, методологічного супроводу соціально-педагогічної адаптації молодих учителів до обраної професії у закладі із 27 лютого по 09 березня 2017 року пройшла декада молодих учителів «Шлях до майстерності».
    Практичною спрямованістю та актуальністю виучуваного матеріалу вирізнявся урок захисту Вітчизни в 11-А класі, проведений викладачем Гузем В.О. Окрім вивчення умов виконання стрільби та правил вогневої підготовки, учитель виховував патріотизм та почуття гордості за вітчизняну зброю, формував почуття товариськості та готовності до взаємодопомоги під час виконання бойового завдання, виконуючи різні положення зі зброєю та практикуючи ведення вогню з місця по нерухомих цілях.

                                                                                     
    Цікаво і пізнавально пройшов урок музичного мистецтва у 6 класі з теми «Варіації» (учитель Гунько М.В.). Учні демонстрували вміле поєднання знань про музичні інструменти, музичні твори, композиторів із вокально-хоровою роботою на уроці, використовуючи слайд-презентацію й фонозаписи.
    Інтересу до вивчення іноземних мов, розширенню доступу учнів до світових освітніх і культурних можливостей формуванню комунікативних компетенцій сприяли відкриті уроки англійської та німецької мов. Учитель Кидюк Я.В. популяризувала звичаї і традиції народу-носія, долучивши учнів 8 класу до практичного діалогу «Чи вміємо ми готувати?»

                     
    Учні 5 класу, під керівництвом вчителя Омельчук В.О., вивчаючи історичні та культурні споруди міста (села), демонстрували практичні знання англійської мови під час читання, говоріння й письма.
    Урок природознавства в 1 класі, проведений Стрельчук Ю.І., познайомив дітей із тваринами, які занесені в Червону книгу України та потребують особливого ставлення й охорони. Учні з захопленням розглядали слайд-презентацію та висловлювали власні думки щодо необхідності бережливого ставлення до живої природи.
    Одне з найважливіших завдань сучасного навчально-виховного процесу є збереження здоров’я школярів і формування в них здоров’язбережувальної компетентності, оскільки набуті практичні вміння й навички можуть згодитись у будь-якій життєвій ситуації. Саме попередженню дитячого дорожньо-транспортного травматизму, формуванню навичок безпечної поведінки на вулицях і дорогах, узагальненню знань із безпеки дорожнього руху й правил пішоходів сприяла бесіда «Правила безпечної поведінки в транспорті та на дорозі», яку провів перед початком руху шкільного автобусу Корейко Р.М., вихователь ( для супроводу дітей шкільним автобусом).
    Асистент вчителя Годун О.О. допомагає вчителям-предметникам організовувати успішне навчання учня 9-А класу Романюка Віталія, дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання, створює для нього корекційне середовище та здійснює педагогічний супровід (година спілкування «Без добрих справ немає доброго імені»).